miercuri, 4 decembrie 2013

Pui in folie, cu Pere

Long time no see sau de cand nu ne-am vazut,multa vreme -o fi trecut:))

Sunt restanta cu niste retete pe care le-am facut si nu le-am postat deci:

Pui - bucati taiate pe lung
Pere - 1 -2 bucati, taiate pe lung
Folie - 1 bucata
Condimente : boia, piper,vegeta,piper,rozmarin
Mustar dijon - 1 -2 lingurite (pentru uns puiul)
1 iaurt
Margarina topita (pentru uns folia)



Am condimentat puiul cu boiaua si condimentele+ am presarat rozmarinul - > dupa care l-am asezat in folie
Intre bucatile de pui am pus feliile de pere taiate pe lung


Am uns folia bine cu margarina;






L-am uns cu mustar
Perele


Am asezat tot in folie


Si am impaturit tot





Am dat totul la cuptor pt 35-40 de minute 
Ce-a iesit,...numai eu stiu:))




Am papat puiul cu iaurt.Delicious!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu