duminică, 7 iulie 2013

Choko Muffins,Over Here!:))

Iei - pai am uitat dupa puiul de azi sa las loc la briosele cu ciocolata!!pai se poateeee,...:))
Nu puteam sa nu le fac loc,....cu riscul de a vedea eu mai incolo urmarile:)) (pe cantar:))

Pentru "blat":

200g faina
1 praf de copt
1 plic, cacao Dr.Oetker
150 g zahar
125 g unt/margarina
4 oua
100 ml lapte
esenta rom

Pentru crema:

200 ml frisca (Hulala-la-la la:)))
3 cioco Milka, amaruie
esenta rom

Pentru pus deasupra:

1 cioco alba
100 ml frisca


Faina cu praful de copt si cacaua se amesteca

 
1 ou, cu zaharul si margarina se mixeaza.Crema se taie-No, asta Nu-i Bai!:):))Singura data cand Nu-i Bai ca se taie crema cu unt:))
 
 
Se adauga pe rand si celelalte oua si se mixeaza in continuare
 
 
Se adauga cate putin din faina amestecata cu cacaua,si se alterneaza cu lapte, pana se termina ingredientele

 
 
Sa nu uitati de esenta de rom!It"S a Must!
 

 
Pregatim hartiutele pentru briose:)
 


 

Le umplem cu crema, dar pana la jumatate, pentru ca vor creste


 
 
Le lasam in cuptor nu mai mult de 10 minute
 


 
3 cioco Milka,se fierb pe aburi cu 200 ml frisca.Se adauga si foarte putina esenta de rom.Apoi se da crema la rece,pana se ingroasa bine


 
 
Ca sa umplem briosele, se facem un capacel, si le scoatem miezul - Nu aruncam capacelul!:))


 
Ca sa le umplem cu crema de ciocolata: pentru ca nu am avut pos, de niciun fel, am luat o punga, pe care am tinut-o in palma, desfacuta si am umplut-o cu crema, apoi i-am taiat coltul, ca sa pot umple:

 

 
Dupa ce le-am umplut, punem capacelul :)



Daca mai vrem ceva deasupra, mai topim o cioco alba, cu 100 ml frisca si punem deaspra, apoi dam la frigider:)
Eu nu am mai avut rabdare sa se ingroase bine crema, la frigider:))- Pentru ca am vrut sa gust, Normal!!!:)

 
Asa trebuie sa arate inautru: pline cu crema de cioco!!!
 
 

 
 
 
 








 


3 comentarii:

  1. yami-yami,cred ca sunt delicioase,oricum cupele de hartie sunt fff interesante si te provoaca la degustare!!!
    cu siguranta esti un coferat si un bucatar de calitate!!!
    felicitari!!!!
    CRISTI

    RăspundețiȘtergere
  2. apetisante briose
    vreau si euuuuuuu
    vad ca nu imi dai, gata ma duc sa ma apuc si eu de facut ca nu se mai poate ;) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai bunatati faci...bravo!!! Nori

    RăspundețiȘtergere