joi, 18 iulie 2013

Pachetele de Vara

Sunt Aiiici!!Din noou!!:)
Pai azi n-am avut chef sa gatesc mare lucru asa ca am facut ceva fooooarte rapid care cu tot cu preparare/aranjare/coacere,mi-a luat,...40 de min.

Am luat un foietaj (cu foi groase) - de regula iau Morarita, -azi am folosit ce-am gasit in congelator;



Il dezghetam si il intindem putin cu sucitoarea


Bine:)
Pentru umplutura:

200 g bacon
1 ceapa mica
1 ardei mic
2 rosii - la fel de mici:))
100 g porumb dulce
150 g cascaval
Sos de Chilli dulce
Condimente
Rozmarin
Ulei
Ulei de masline

Ceapa si ardeiul le taiem marunt iar apoi le dinstuim aprox.2-3 minute.



Taiem bacon-ul cubulete, si apoi il punem peste ceapa si ardei.



Condimentam : vegeta,piper si putin rozmarin si invartim continuu,pe foc timp de 3 min.


Asa trebuie sa arate cand e gata:)


Aluatul il impartim in 6 patrate mari


Luam un patrat, il ungem cu sos de chilli dulce (poate fi folosit orice alt sos,daca ne place)



Pe jumatate din patratul de aluat,cate putin din amestecul de bacon


Adaugam bucatele de cascaval,porumb si 2-3 felii de rosii








Tragem cealalta parte de aluat peste compozitie


Si inchidem pachetelul cu grija


Le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt,apoi ungem putin deasupra pachetelele cu ulei de masline.Incingem cuptorul.



Dam pachetelele la cuptor 30 de min.,pana se rumenesc deasupra.


Cum vi se pare ca arata??:)


Radem cascaval deasupra,si,...Papam!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu