sâmbătă, 5 octombrie 2013

Briose de vanilie cu Crema Caramel (CCC-Cupcake Caramel Cream)

Dulcegariile de weekend:)

Adica briosele,  - care le-am facut din blat obisnuit: 

2 Oua intregi bautute spuma cu 100 g zahar + 1 plic zahar vanilat
Am adaugat 150 g faina+1 praf de copt, si pe rand, cate o lingura, am pus tot incet peste amestcul de oua;

Am pus briosele in cuptor pt.10-12 minute;


 
Crema de caramel:

150 gr.zahar se topesc pe foc incet
Se bat 2 oua intregi spuma cu o lingura de zahar
Cand e gata caramelul,se pune amestecul de oua deasupra+o lingurita de unt
O sa se transforme tot in gogoloase-loaie,si de toate,dar amestecam inca 3-4 minute pe foc, apoi mixam crema .



Dupa ce am mixat bine crema, o dam la rece


Sunt gata brioseleeee:-P



Dupa ce s-au racit, le punem crema de caramel deasupra ,...si le dam la intuneric!! Cum unde,la INTUNERIC?!! La Burtica!!:))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu