sâmbătă, 12 octombrie 2013

Salata de Vinete

Da, am pus pana si Salata de Vinete aici -pentru ca inca mai exista persoane care nu stiu sa faca (sa respectam si persoanele care "gatesc" doar oua,cartofi prajiti,si paine cu unt, sunca si cascaval,da?:)))

Gata cu rautatile!

Vinetele le-am dezghetat
Am facut o maioneza dintr-un ou+jumatate de lingurita de mustar (sa fiu sigura ca nu se taie+imi place cu gust de mustar)
2 Catzei de usturoi/sau o ceapa mica, maruntita

Condimente:sare,piper,chilli (de la o vreme tot ce mananc e cu chilli, mai putin dulciurile)

Vinetele tocate,le-am amestecat cu condimentele+usturoiul maruntit



Maioneza:)

O punem peste vinete si amestecam



O papam cu paine si cu rosii -eu am ramas fara rosii:))

Deasupra am pus putin chilli- Delicious!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu