miercuri, 2 octombrie 2013

All-in-One-Salty Cake:)

,..Prajitura mea sarataaa,...e in burtica mancata:))

Da, n-am avut chef de prea multe asa ca am amestecat tot ce am putut:

-6 oua
-5 linguri faina
-Praf de copt
-1 Ardei rosu
-1 Ceapa mica
-100 gr.Porumb dulce
-100 gr.Masline umplute cu ton
-200 gr.Bacon afumat
- 100 gr.Cascaval
-Ulei cu usturoi
-Condimente (vegeta,piper,praf de chilli)
-Boia dulce

Din cele 6 oua+faina+praf de copt, am facut un blat de prajitura normal: - fara zahar, bineinteles:)),in care am pus uleiul cu usturoi




Am taiat bucatele ceapa, ardeiul,bacon-ul,cascavalul,maslinele


Maslinele cu ton:)- Foooaaaaarte Buuune:)) Ma intreb cum ar fi sa creasca masline cu peste in copac prin Grecia,..:)))





Am pus tot intr-o tava cu hartie de copt,am pus deasupra praf de chilli si boiaua, si am dat la cuptor 35-40 de minute pana s-a rumenit deasupra;



Deci imi venea sa pap tot asa crud:))


Before:))

And AFTER:))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu