joi, 6 iunie 2013

Fishy-Fish!:)

Am reveniit!Si imi e foameeee:))

Hmm,....Peste?Da, peste:

si nu-i greeeu deloc!


Am luat cod: n-a fost proaspat prins ci proaspat ,...congelat (de fapt nu vreau sa stiu de cate ori a fost congelat,rascongelat,etc.:)))

Peste
Ulei Monini-Limone
Condimente (Knorrr-Legume, piper,chilli)
1 Lamaie

Am pus putin ulei si condimente intr-o tava de jena:



 
Knorr -Legume in bucate: imi place pentru ca are bucati mai mari de legume
 

 
Am pus pestele pe un prosop de hartie sa se stoarca de apa
 
Punem pestele in tava de jena
 

 
Si punem bucati de lamaie 
 
Deasupra punem cealalta felie de peste , condimentata
 

 
Si din nou lamaie, apoi dam la cuptor maxim 30 de minute - pentru ca se face foarte repede daca e incalzit bine cuptorul.Deasupra se mai poate pune su un pahar de vin alb (eu am uitat:((()
 


 
Cam asa arata cand e gata!-lamaia are un gust excelent la cuptor!
 

 


 

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu